This is a voluntary opt-in advertisement. Any profit generated goes to Comic Fury for hosting.

Comic 212 - Page 188

26th Aug 2016, 8:00 PM in Chapter 7: "A Matter of Trust"
<<First Latest>>
Page 188

Rate This Page: X X X X X
Average Rating: 5
first today

<<First <Previous Next> Latest>>

Author Notes:

26th Aug 2016, 8:00 PM
Alicia
Sorry for updating late in the day. I've been sick lately and it's annoying. x_x Also I struggled with a lot of the drawings in this page, but HeSerpenty helped me with some good feedback! Thanks, Serpy! <3

Comments:

26th Aug 2016, 8:12 PM
HeSerpenty
Buddyyyy it turned out so nice!!! Lolol Jeriah is such a brat <33

Okie that went way better than I expected! :D
27th Aug 2016, 9:06 AM
Alicia
Thanks! She fed him so apparently that means "You're okay in my book. For now. But don't touch me." XD
26th Aug 2016, 8:14 PM
azureXtwilight
Jeriah is a big grumpy angry baby :'33
27th Aug 2016, 9:07 AM
Alicia
Yus he is. XD
26th Aug 2016, 8:21 PM
alston123
Aw, that's sweet, Serpy. You guys are so good to each other. Alicia, I love the relationship you and Serpy have. :3

Yeah, I guess your theory was right, Annabelle. ^_^

I hope you feel better, Alicia. I was sick for most of the summer. Finally got over it before I came to school. :P
27th Aug 2016, 9:09 AM
Alicia
Yeah! Together, Serpy and I become STRONGER. (Like we fuse into a comics robot or something. It's kinda strange.)

And thanks! I'm sorry to hear you were sick too. Whatever I have isn't serious, just annoying. It's sooo hard to draw/ink with a headache. x_x
26th Aug 2016, 9:25 PM
Steven-Vincent
You do a great job with how much to put into each page... just enough. This is a very hard thing to get right (I struggle with it on a regular basis).
27th Aug 2016, 9:10 AM
Alicia
Thanks! Yeah, I had to balance out how much time to spend on a page whereas I wouldn't get burnt out and would also complete a page a week on time while trying to raise a family and take care of the house. But I also wanted my pages to look good and have good pacing.

Sometimes I feel like my pages are a bit lacking though... The next comic I work on will have a bit more in each one, me thinks.
26th Aug 2016, 10:35 PM
Blissarda
Jeriah is surprisingly non-violent, although he's a bit ticked off, so that's good.
27th Aug 2016, 9:12 AM
Alicia
Even though werewolves, for the most part, can't control themselves or even remember most of what they did that night, they still act based on their own instincts and original personalities.

So yeah. Grumpy and hungry. XD
27th Aug 2016, 12:15 AM
MST3KFan
Even as a werewolf he won't share. Shame on you, Jeriah! XP
27th Aug 2016, 9:13 AM
Alicia
lol Not when it comes to food!
27th Aug 2016, 2:50 AM
CiciEnixa
LOL Jeriah, still won't share XDDD She gave you the food, she ain't taking it back, have some trust in your lady lol
27th Aug 2016, 9:15 AM
Alicia
Besides, didn't he JUST eat? XD I mean, come on!
27th Aug 2016, 6:53 AM
Alicia the Bard
LOL! That face! 'Don't touch me, I'm eating.' >:I
27th Aug 2016, 9:14 AM
Alicia
He just wants some nom noms in peace. None of this... sneaking up for a pet and stuff. That wasn't part of the deal. XD
27th Aug 2016, 11:21 AM
Matt Knab
He's just embarrassed to admit he likes pets. XD
27th Aug 2016, 5:59 PM
Alicia
Ha ha! That must be it!
29th Aug 2016, 6:23 AM
Outlaw
I feel for you! I too have been sick. It totally takes all the wind outta your sail, doesn't it?

Awesome page, Alicia. There's a reason why you're a legend here on the Fury.
29th Aug 2016, 7:28 PM
Alicia
Aw, sorry to hear you've been sick. Yeah, it's hard to focus your eyes on things when you have a headache. x_x

A... a legend? XD OH MY. >///>; Ha ha, thanks!
20th Sep 2016, 6:45 PM
junoro
O: Phew! It turned out all right! Maybe she has a way with dogs? Or just a way with Jeriah, hehe
21st Sep 2016, 10:06 AM
Alicia
lol Maybe she has a way both with dogs AND Jeriah? XD That makes everything easier in the future.
Post a Comment